Abonnementsbetingelser

Generelle opplysninger
Fialipo ApS
CVR-nr. 40276424
Sleipnersvej 17, Port 3
4100 Ringsted
info@fialipo.no

Betaling
Vi aksepterer følgende kort: Visa, Mastercard.
Vi tar ikke kortgebyrer.

Levering
Frakt på Fialipo er gratis for medlemmer. Din pakke/dine pakker vil bli levert av DHL / TNT / GLS
Bindingstid
På Fialipo har vi ingen bindingstid, de første 14 dagene er gratis og deretter er prisen 189,- pr måned. Ved oppsigelse innenfor de første 14 dagene vil vi ikke ta betalt for medlemskapet ditt.

Oppsigelse
Ditt medlemskap kan til enhver tid sies opp. Hvis medlemskapet sies opp midt i en periode, avsluttes det først ved utløp av perioden – deretter vil du ikke bli oppkrevet ytterligere.
Ditt medlemskap kan sies opp under ”Mitt abonnement” hvis du logger inn – eller på info@fialipo.no. Opplys ordrenummer og epostadressen din.

Angrerett
Som forbruker har du 14 dagers angrerett når du handler hos oss.
Angreretten utløper 14 dager etter den dagen vi inngikk avtalen.
Fristen innebærer at du har 14 dager fra avtaledagen til å gi oss beskjed om at du ønsker å angre. Du kan sende en epost til info@fialipo.no eller benytte et standard angreskjema som du finner nederst i vilkårene.

Tilbakebetaling
Hvis du angrer kjøpet ditt til riktig tid, refunderer vi det innbetalte beløpet til deg uten unødige forsinkelser, og senest 14 dager fra den dagen vi mottak beskjeden din om at du ønsker å angre avtalen. Vi tilbakefører med samme betalingsmiddel som benyttet ved kjøpet, med mindre vi har avtalt noe annet.

Hvis det er noe galt med abonnementet
Hvis du ikke er fornøyd med abonnementet, kan du kontakte oss på info@fialipo.no
Kjøpslovens regler om mangler gjelder ikke for abonnementer.
Om du har 2 års reklamasjonsrett etter reglene i kjøpsloven, avhenger derfor av hva som skal leveres i henhold til abonnementsavtalen:

Levering av varer
Ved levering av varer har du reklamasjonsrett i 24 måneder. Kontakt oss før du sender varen.
Dersom reklamasjonen din er berettiget, innebærer det at du enten kan få varen reparert, byttet, pengene tilbake eller avslag i prisen, avhengig av den konkrete situasjonen.

Du skal reklamere innenfor ”rimelig tid” etter at du har oppdaget feilen. Hvis du reklamerer innen to måneder etter at feilen ble oppdaget, vil reklamasjonen alltid gjelde.

Trekk på kort
Du kan til enhver tid tilbakekalle tillatelsen til at vi kan trekke et beløp fra kortet ditt. Du kan også gjøre innsigelser mot ”uautoriserte debiteringer” overfor korttilbyderen din, så lenge du gjør det senest 8 uker etter debiteringen, med mindre annet fremgår av avtalen din med korttilbyderen.

Personopplysningspolitikk
Vi trenger følgende opplysninger når du handler hos oss:
Navn, adresse, tlf.nr. og epostadresse.
Vi registrerer og videreformidler de personopplysningene som er nødvendige for å kunne levere varen til deg.
Personopplysningene registreres hos Fialipo ApS og oppbevares i fem år, før opplysningene slettes.
Vi samarbeider i tillegg med en rekke andre bedrifter som oppbevarer og behandler data. Bedriftene behandler utelukkende opplysninger på våre vegne, og kan ikke bruke dem til egne formål.

Vi samarbeider kun med databehandlere i EU eller i land som kan garantere tilstrekkelig beskyttelse for opplysningene dine.
Den dataansvarlige på https://Fialipo.dk er Direktøren. Du har rett til å få opplyst hvilke opplysninger vi behandler om deg.
Hvis du mener at opplysningene er unøyaktige, har du rett til å få dem rettet. I noen tilfeller har vi plikt til å slette personopplysningene dine hvis du ber oss om det. Det kan for eksempel være hvis dine opplysninger ikke lenger er nødvendige i forhold til det formål vi skulle bruke dem til. Du kan også kontakte oss dersom du mener at dine personopplysninger er blitt behandlet i strid med lovgivning. Du kan skrive til oss på: info@fialipo.no

Klageadgang
Hvis du som forbruker ønsker å klage på kjøpet ditt, skal du ta kontakt med info@fialipo.no. Hvis det ikke er mulig for oss å finne en løsning, kan du sende en klage til:

Forbrukerrådet, Fred Olsens Gate 1, 0152 Oslo, Norge: forbrukerradet.no
Klage kan sendes ved å fylle ut et klageskjema via https://www.forbrukerradet.no/klageguide/
Retningslinjer for personvern
Kontaktopplysninger om den dataansvarlige

Standard angreskjema
(Dette skjemaet fylles ut og returneres kun hvis angreretten skal gjøres gjeldene)

Til:
Fialipo ApS
Sleipnersvej 17, Port 3
4100 Ringsted
E-mail: info@fialipo.no

Jeg vil med dette få informere om at jeg ønsker å benytte med av angreretten i forbindelse med min kjøpsavtale om følgende varer/tjenester:

__________________________________________________________________________________
Bestilt den: _______________________________
Mottatt den: _______________________________
Forbrukerens navn: ______________________________________________________________________
Forbrukerens adresse: ___________________________________________________________________
Forbrukerens underskrift: _________________________________________
Dato: _________________
(kun hvis skjemaets innhold formidles på papir)